Ik heb m gisteren binnen gekregen hij is wel erg breed dus moet nog ff kijken of dat bij mn lease paardje niet to much is. Maar hij is wel erg soepel en zacht
Nouvel
Geplaatst: 13-02-16 10:49
je zou moeten zoeken naar een neusriem voor een S&T hoofdstel, die zijn zonder sperriemlusje. Of je moet kijken of je het lusje netjes eraf kunt halen.
Ik zou het lusje eraf laten halen, dat is zo gepiept!
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-16 20:55
Ja, ik denk dat ik dat maar moet laten doen, want ik ben er ook achter gekomen dat het nog wat lastiger word... Het moet er namelijk eentje zijn met aan beide kanten een gesp, want bij het hoofdstel zit de neusriem niet achter de oren langs en dan met 1 gesp vast, maar met 2 gespen, zo;
Ik koop eind deze maand een nieuw hoofdstel, waar ook het sperriem lusje vanaf gehaald moet worden, dus dan deze meteen maar mee doen
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 15-02-16 11:54
Of gewoon een nieuwe hoofdstel. Deze bijvoorbeeld. Kan je het lusje gewoon af halen en weer aan maken... Is niet eens zo duur.
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-16 15:15
Haha dat kan ook nog Maar ik heb het bruine hoofdstel gekocht toen ik een bruin zadel had, die heb ik nu niet meer. Heb nu een zwart zadel, maar wel nog m'n bruine hoofdstel. Dus heb een nieuw zwart hoofdstel uitgezocht en wou dan de bruine aanpassen en houden voor het springen, want ik wil wel weer een bruin springzadel