Welke kleur setje, bruin paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AmkeE

Welke kleur setje, bruin paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 23:38

Hee iedereen,

Ik rijd heel vaak bruine paarden, maar ik weet nog steeds niet precies welke kleur nu mooi staat bij een bruin paard :7 .
Daarom vroeg ik mij af, welke kleuren gebruiken jullie bij een bruin paard :)? En ik ben heel benieuwd naar foto's :) :o .

Zelf tref ik vaak paarden met veel witte aftekeningen en dan heb ik zelf liever een rustiger setje. Nu rijd ik er één met veel minder aftekeningen dus dan kunnen wat meer knal kleuren ook wel :P. Verder rijd ik het liefst met zwart tuig, maar ik ben ook benieuwd naar setjes voor bruine paarden met bruin tuig.

Ook voor wedstrijden ben ik erg benieuwd naar mooie (speciale of juist hele simpele) setjes. Het liefst zou ik ooit in het donkerblauw starten (jasje en cap) dus ook setjes met die combi zijn erg welkom :j .

O ja, met setjes bedoel ik zelf gewoon zadeldek en peesbeschermers maar andere toevoegingen zijn ook welkom :) . Dus brand los iedereen *\o/* *\o/*

Sorry als dit niet goed staat.

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 23:42

Mijn paard is ook bruin, geen aftekeningen. En ik ben setjes verslaafd :')
Ze heeft een rode, blauwe en een roze set. Verder gebruik ik ook een lichtbruin geblokt dekje met gewoon zwarte peeskappen, vind ik ook gaaf staan.
Felle kleuren staan het mooist, maar ook de simpele bruine dekjes met een fel randje eromheen vind ik persoonlijk erg gaaf (en rustig) :j

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 23:46