Ik ben al een tijdje op zoek naar goede peesbeschermers voor mijn pony. Het probleem is alleen dat ze nogal dikke, korte benen heeft. Ze heeft namelijk maat full qua beenomvang, maar de gemiddelde maat full beschermer kruipt al snel in haar knie.
Ik wil graag peesbeschermers die niet te warm worden, dus liever geen neopreen voering. Voorkeur voor de kleur gaat uit naar donker/navy blauw, donker/olijf groen, of bruin. Ik ben niet op zoek naar peesbeschermers met glitters of van die pennydingen erop
. Budget is ongeveer maximaal E50,-, nieuw of tweedehands. Ik heb tot nu toe maar een paar geprobeerd, waaronder Jos Lansink beschermers (deze gleden en schoven) en van Harry's Horse, ook met zo'n ventilatiesysteem erin (deze ging ook onder de kogel, ik heb maat cob geprobeerd omdat die vrij ruim oogde, maar deze kreeg ik niet eens dicht, terwijl hij al vrij hoog zat).
Weet iemand de ideale peesbeschermers voor dit soort benen? Of misschien lotgenoten die weten welke beschermers ik niet moet hebben?
Ik hoor het graag!
Foto ter referentie: