Die van Amanda vind ik heel erg mooi, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? die zou met een V frontriem voor mij ook zo'n beetje het ultieme western hoofdstel zijn.. Kwijl!
Maar ik ben gezegend met een dressuurpaard, voor haar zoek ik dus... pas op daar komt hij:
Een hoofdstel met:
- Zwarte basiskleur, met stiksel in een contrastkleur. Een werkje (met stiksel) in de neusriem, frontriem, kopstuk, bakstukken en teugels zijn tof. Ik zie graag dat alles matcht. Stijgbeugels met een matchend stickselpatroon en werkje aan het uiteinde vind ik tof.
-Hoge aansnoer neusriem (of met losse sperriem die je er af kan halen), liefst plat want die half ronde hoge dikke dingen vind ik niet mooi. Geen bling of lak, wel onderlegd.
- Anatomisch en zacht onderlegd kopstuk
- Keelriem aan beide kanten verstelbaar
- Gespen, zilverkleurig, zo veel mogelijk, liefst vierkant met afgeronde hoeken.
- Studs zijn ook welkom, maar geen must.
- V frontriem
Ik heb hem nog niet gevonden, volgens mij ben ik veel te veeleisend 
Edit
- Ohja, en het lusje van de neusriem dat achter het hoofd langs gaat, moet door van die gleufjes in het hoofstel gaan, zodat die riem bovenop het kopstuk ligt.
Zo, zeg maar:
http://www.ooteman.nl/media/p_full_8652 ... nLogo2.jpg
- De passantjes moeten ook stiksel hebben in een contrast kleur, passanten van metaal vind ik ook gaaf
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 03-02-16 17:38, in het totaal 2 keer bewerkt