ik heb geen ervaring met de Cygnus, maar heb sinds 1,5 week de Anatomica Octant.. hij liet hem wel zien en vind het een prachtig zadel, mij werd alleen verteld dat ik daar niet zo mooi in zou zitten als in de Octant omdat ik vrij lange bovenbenen heb... Ben benieuwd hoe mensen dit ervaren die hem wel hebben.
Ik heb ook lange benen.. Ben 183 cm, maar ik pas hier goed in... Wel vallen de inches kleiner door diepe zit.. Normaal rijd ik met 17,5" maar dat had bij deze niet gepast kwa benen en bips.
Is dat bij de Octant ook? Hoe bevalt deze jou? En door wie issie aangemeten? (Evt pb)
De octant bevalt super ik heb een 17,5 dit heb ik normaal ook dus valt niet anders. Ik voel me heel save in het zadel door de diepe zit en de grote wrong. Hij is aangemeten door Drunensruiterhuis , erg kundig, en goede service .
Goed te horen! Bij mij is ook het Ruiterhuis geweest, heb nu een leenzadel van hun, krijg precies de zelfde in het bruin.. En mijn paard loopt super! Kan ineens zn rug loslaten en inbuigen
Ik heb er geen ervaring mee maar laat volgende week wel de zadelmaker komen met verschillende anatomica zadels om te kijken of dat past. De anatomica is te bestellen voor paarden met een hoge schoft en dat heeft mijn paard nodig. Ben benieuwd.