bont halster

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shahsantosje

bont halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 19:35

hee allemaal!
ik ben al een tijdje opzoek naar een bont halster...
Wij hebben voor ons vorige paard een bonthalster gehad van Schokemohle of Schumacher. Het was een nylon halster met op de 'bakstukken', neus en achter de oren bont, maar niet zoals de Eskadron halsters. Het was net als die losse bontjes die je met klittenband om een halster kan vast maken, alleen zaten deze vast genaaid. Het halster was toen ongeveer 100 EU. Weet iemand waar ik dit halster nog kan krijgen, heb het toen gekocht op het NK een paar jaar geleden..
alvast bedankt!

mistid

Re: bont halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:50

Shahsantosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 19:52

Shahsantosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 17:40

Shahsantosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 17:41

Shahsantosje schreef:
hee allemaal!
ik ben al een tijdje opzoek naar een bont halster...
Wij hebben voor ons vorige paard een bonthalster gehad van Schokemohle of Schumacher. Het was een nylon halster met op de 'bakstukken', neus en achter de oren bont, maar niet zoals de Eskadron halsters. Het was net als die losse bontjes die je met klittenband om een halster kan vast maken, alleen zaten deze vast genaaid. Het was een ECHT bont halster! Het halster was toen ongeveer 100 EU. Weet iemand waar ik dit halster nog kan krijgen, heb het toen gekocht op het NK een paar jaar geleden..
alvast bedankt!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:47

kan je geen gewoon halster kopen en stukken bont en die er dan aan vast zetten? Ik heb ook ene paard met een gevoelige huid en ik heb mijn oma gevraagd op de vliegenkap van mijn paard konijnenbont uit de stoffenwinkel te zetten. Is erg netjes en blijft mooi! mijn paard heeft het de hele lente + zomer om.

of zoiets? hierbij staat echte lamsvacht. https://www.ruiterhart.nl/onderdelen-ho ... rsecheckNL

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:53

Heb er aantal jaar geleden 1 gehaald bij Divoza, was er een met afneembare bontjes.
Kostte geloof ik rond 60 euro, en overal zaten de bontjes die je met klittenband af kon nemen

Afbeelding

Dit dus, was er zelf erg tevreden over en de prijs viel dan opzich nog wel mee :)

weet helaas alleen t merk niet meer :(

zelmago4it

Re: bont halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:11

http://schockemoehle-sports.com/halfter ... ourne?c=92
Is dit hem? staat op de site van schockemöhle! staan geen prijzen ofzo bij, maar als je daarvan wat wil bestellen kan je het beste een ruitersportzaak die dit merk verkoopt bellen, die kunnen het vaak voor je bestellen als je de artikelnummers enzo doorgeeft. Ik heb dit wel eens gedaan bij de Heimolen, die kunnen dat sws.