Sorry voor het lichtelijk flauwe topic dat ik aanmaak, maar ik ben namelijk op zoek naar de 'echte' kleur van de gele QHP Puff Pad
zoals het op de site van divoza staat aangeduid staat, is eigenlijk graag de felheid van kleur die ik wil (Divoza Puff Pad).
Maar als ik nu kijk naar bv de kleur op ej (Ej puff pad), zo moet ik het helemaal niet hebben :p Ik wil dus graag de puff pad echt in het fel geel, niet van het flauwe kuikengeel.
Heeft er iemand misschien deze pad? of al gezien, zodat ik weet of ik mezelf 30 euro moet besparen of niet ^^
Ik heb de pad in die kleur. Heb er geloof ik geen foto van maar hij is echt geel. Komt het meeste overeen met die van de ej maar lijkt fletser qua kleur dan die werkelijk is.
TinGu
Geplaatst: 14-01-16 13:12
Zet een vraag in de bokt-markt, op marktplaats en bijv in facebookgroepen, wie weet krijg je daar reactie. Anders toch sparen en deze nieuw kopen
Oehlala
Geplaatst: 14-01-16 13:12
ik heb hem ook en hij is echt geel en niet zoals op de foto.
Bedankt voor de reacties. Het zal waarschijnlijk dus afhangen nog van welk jaar dat hij gekocht is omdat inderdaad op de QHP site hij in het flets geel staat, en sommige zeggen dat hij wel zo fel is.
En het gaat er natuurlijk niet om dat ik het geld niet heb om hem te kopen, maar ik vind enkel de felle mooi, en als ik dan zo een flets kleurtje aankrijg, vind ik het wel geld weggegooid, en omdat ik in België woon zal retouren naar divoza niet zo makkelijk zijn lijkt me (als ze het al terugnemen omdat ik de kleur niet leuk vind)
Kirsha
Geplaatst: 14-01-16 13:22
Ik heb deze ook en ik vind hem juist niet fel, mooie zachte kleur. Wel helderder dan op de site van EJ maar minder fel dan die van Divoza.
Heeft er iemand een foto van zijn/haar eigen dekje? Wil ook graag een gele puff pad maar als de kleur niet fel genoeg is heb ik er ook niets aan, dan past ie niet bij mijn felle springschoenen.
Mijn qhp pad is niet fel geel. :'n Heb er wel een van pk die is echt knal geel. Kan helaas geen foto's maken omdat ik de spullen bij mijn ouders heb liggen.