Uitschuifbare Longeerzweep

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Uitschuifbare Longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 23:50

Hoihoi,

Ik vroeg me af of er bokkers zijn met ervaring met een uitschuifbare longeerzweep?

Ik longeer heel veel en had een hele fijne longeerzweep van Lammert haanstra. Maar die paste niet in mijn kast, nou is hij tussen de schuifdeur gekomen en is hij doormidden gebroken |( Ik wil dus een fijne longeerzweep, die ik in kan schuiven, zodat hij in mijn kast past!

Ik dacht aan de longeerzweep van Lammert haanstra, die je in kunt schuiven en waar een tas bij zit. Maar blijft zo'n zweep lang goed, of gaat hij uiteindelijk inschuiven tijdens het longeren?

Groetjes!

Domiinique

Re: Uitschuifbare Longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:01

Ik heb een longeerzweep bestaande uit 2 delen die je in elkaar schroeft. Heb hem al een aantal jaar en pas sinds enkele weken begint het stukje waar steeds iets overheen schuift een beetje los te laten (het nylon)
Maar dit is zo klein dat het amper opvalt en mij persoonlijk hindert het niet. De zweep doet het werk er niet minder om denk ik maar gewoon ;)

http://www.divoza.com/nl/longeerzweep-deelbaar
Deze heb ik

Caro18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:08

Ik heb een uitschuifbare. Ik heb absoluut geen probleem met inschuiven tijdens longeren. De longeer zweep heb ik nu anderhalf jaar. Ben er erg tevreden over en idd het voordeel dat het in je kast past

Ilsemarie

Re: Uitschuifbare Longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:26

Ik heb al jaren de uitschuifbare van lammert haanstra. Fantastisch ding en zn geld meer dan waard! Heerlijk licht en schuifmechanisme werkt top. Na bijna 3 jaar (waarvan 1 jaar 4 keer in de week) heb ik nu een nieuwe. Hij was echt versleten. Maar moet eebij zeggen dat hij het wel zwaar heeft bij mij, ik tik mn paard bijna nooit aan maar laat m wel in de lucht klappen, dus zweep werkt wel hard. Ik vind het echt een super ding!

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:19

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 15:35

Bedankt voor de reactie's! :)

Ik heb sinds vandaag de zweep van Lammert Haanstra! :D

Selientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:09

Lien2 schreef:
Ik vind deze ideaal: http://www.agradi.nl/premiere-longeerzweep-carbon-telescoop-fluor-geel-180cm.htm Is lekker licht, schuift niet in tijdens gebruik en je raakt m nooit kwijt :D

Deze heb ik ook! Ontzettend fijne zweep en voelt veel steviger aan dan zwepen die uit één stuk bestaan.
Helaas heb ik hem twee keer moeten maken omdat er twee keer een paard op is gaan staan, maar met een buisje en wat lijm is hij ook makkelijk te repareren :D