Springschoen komt los

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WildThing

Springschoen komt los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:37

Hoi,

ik kocht onlangs nieuwe springschoenen van Harry's Horse. Maat is prima alleen komt de springschoen steeds los , tijdens het rijden komt er nat zand tussen waardoor de plakker lost en ze hem lostrapt.

Iemand tips hoe ik deze kan verstevigen want is erg vervelend. Heb er steeds Van BR of Eskadron, gehad die een dubbele plakstrip hebben maar deze hebben maar enkelzijdige bevestiging en dat komt dus erg snel los :(

melissapupa

Re: Springschoen komt los

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:42

mijn paard heeft ze om omdat ze lomp is en ik mis ook regelmatig een springschoen dus ik zoek ook nog een oplossing. Ik heb wel 2 klittebandjes over elkaar

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:24

Ik heb hetzelfde met de HH met enkel klittenband, paard blijft ze aftrappen. Ik koop alleen nog maar met dubbele. Niks aan te doen helaas.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:26

Dat klittenband is gewoon niet stevig genoeg, enige oplossing is denk ik andere kopen met dubbel klittenband.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:14

Bell boots uit de westernsport halen. Die hebben dubbele klittenband en die gaat echt niet zomaar los.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:04

Wij gebruiken eskadron of neopreen van horze oid .
BR ook prima .
Blijven eigenlijk altijd goed zitten tenzij ze echt te lang zijn van achter dan trappen ze ze makkelijker af