Halster Epplejeck Jeddah

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Evelien

Halster Epplejeck Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 18:19

Hallo!

Laatst heb ik een halster bij Epplejeck gehaald en deze hebben ze alleen in de maten 'middel' en 'paard'. Ik heb zelf een Arabier, en dacht dus dat 'middel' (COB) wel zou passen. Helaas valt dit halster erg groot uit, ook al zit die op het strakste gaatje. Nu de vraag, weet iemand of het enigszins mooi word als ik er gaatjes bij maak? De 'flappen' zijn ook ook te lang en komen over de metale ringen. Ook schuift het halster aan de bovenkant na een tijdje naar achteren met wandelen. En mocht dat niks zijn, weet iemand dan een halster die er op lijkt, met een niet al te dure prijs? Deze was 40 euro.

Het gaat om dit halster:

http://www.ej.nl/img/halster-epplejeck- ... _30954.png

Bedankt alvast! :)

The_Cat

Re: Halster Epplejeck Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 08:15

Kan je misschien niet vragen een EJ of je het eventueel mag ruilen?
En je bent zeker dat je een middel maat gekregen hebt? Ik heb zo ooit eens een deken besteld, verpakking zei 185 en toen ik het opendeed en op men paard had liggen bleek het een 195 te zijn ><

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 08:29

met een gaatjestang er een paar gaatjes bij knippen. mijn Arabische kruising heeft maat full maar de neus moet altijd wat aangepast worden.

Chesky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 08:31

Soort gelijk halster verkopen ze bij hypostore.

_Evelien

Re: Halster Epplejeck Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 20:34

Bedankt voor jullie reacties! Voor ruilen/retourneren was ik te laat. :+ Gaatjes erbij maken gaat het ook niet worden, word er niet mooier op door de flappen die ik dan krijg, en het is een onderlegd halster. Voor diegene die m willen hebben.. heb het halster te koop gezet!