lengtes draagvlak van tekna zadels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keona

lengtes draagvlak van tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 19:11

Ik kan het nergens op internet vinden.dus wie heeft een tekna en wilt het na kijken.
vermeld dan even het model of het vzh/dressuur of springen is en de inch maat aub.
en als je het niet erg vind vermeld even je broek maat er ook nog bij,heb je een foto van het zadel op het paard mag je die er ook bij plaatsen net zo als een foto waar jij in het zadel zit.

als er ook nog mensen zijn die me meer kunnen vertellen over de verschillen tussen de modellen bv de s4,s6 en s8.
ik weet alleen dat het verschil tussen de s serie en de club is dat je bij de ene wel de kussens kunt op vullen en bij de andere niet want daar zit ook geen wol in.

dus alle info is welkom,want ik overweeg ook zo,n zadel

Dapnik

Re: lengtes draagvlak van tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:31

Ik heb hier de vzh 17,5" en een dressuur 18" liggen, zal ze morgen even opmeten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 20:05

Ik heb een 17 inch vzh liggen, maar ben pas volgende week weer op stal.

Afbeelding
Hier een totaal oncharmante foto, maar geeft wel goed beeld :+
Ik vind het echt geen fijn zadel, kan er absoluut niet lekker op zitten. Overigens vind ik hem voor een 17 inch echt enorm groot vallen, ik heb ongeveer maat 34/36 denk ik.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 20:34

Ghostattack schreef:
Ik heb een 17 inch vzh liggen, maar ben pas volgende week weer op stal.

[ [url=m/D4J5dd.png]Afbeelding[/url] ]
Hier een totaal oncharmante foto, maar geeft wel goed beeld :+
Ik vind het echt geen fijn zadel, kan er absoluut niet lekker op zitten. Overigens vind ik hem voor een 17 inch echt enorm groot vallen, ik heb ongeveer maat 34/36 denk ik.

Oke dan denk ik dat ik ook bv weg kom met 16,5 inch.want hoor vaker dat ze groot vallen.wat vind jij er niet lekker aan zitten,als ik vragen mag.ben inderdaad benieuwd naar de lengtes van de zadels.