Ik ben op zoek... kan bokt helpen?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Ik ben op zoek... kan bokt helpen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 17:34

Ik ben op zoek naar onderstaand halster. Ik weet dat het merk Harry's Horse is, en het halster rond 2009 - 2010 in de collectie moet hebben gezeten, maar meer weet ik niet meer. Via google en de zoekfunctie kan ik meer niet vinden.

Is er een bokker die me kan helpen, of zelfs er een heeft liggen voor mij?

Afbeelding

Zoe_97

Re: Ik ben op zoek... kan bokt helpen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:39

ik had het in het blauw in een lokale ruitersportzaak gekocht. Geen idee of ik ene slecht halster had of dat het aan de hele reeks ag, maar halster was binnen de maand kapot, terwijl mijn paard in de 6 jaar dat ik hem ondertussen heb nog maar 1 ander halster heeft vernield (bij paniek toen er jagers zaten in het bosje langs ons), dat halster klikte ik aan mijn touw, paard schut met zijn hoofd en het halster knapt nbeneden...

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 17:40

Hij heeft het bij mij vanaf dat hij uit kwam tot afgelopen zomer volgehouden, toen heeft paardlief hem kapot getrokken toen ze ging hangen, daarbij knappen veel halsters. De drie jonkies die hem om hebben gehad hebben hem alledrie heel gelaten :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:42

ik wou je gewoon extra info geven, maar jij hebt er dus meer geluk mee gehad dan ik :). ik weet niet waar hij nog te krijgen is.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:54