Leren pees en kogelbeschermers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_bokworst

Leren pees en kogelbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 13:55

Hoi,

Zelf kwam ik er niet zo goed uit, maar weet iemand toevallig waar er (betaalbare, in totaal <60,-) leren peesbeschermers en kogelbeschermers met witte stiksels te krijgen zijn?

Alvast bedankt!

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 15:09

Denk dat de prijsklasse waarin je zoekt, niet heel reëel is.
goede kwaliteit leer is duur. Misschien dat je nette gebruikte kan vinden, maar nieuw wordt moeilijk.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 15:12

swatch schreef:
Denk dat de prijsklasse waarin je zoekt, niet heel reëel is.
goede kwaliteit leer is duur. Misschien dat je nette gebruikte kan vinden, maar nieuw wordt moeilijk.

Hmm, ik zou denk ik wel bereid zijn meer te betalen, mits ze aan de eisen voldoen :j

Bxmhorses1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 15:21

Hoi _bokworst. De prijsklasse is niet helemaal reëel. Wij leveren deze lederen peesbeschermerset voor €124,95

Afbeelding
Afbeelding

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 16:15

Bxmhorses1 schreef:
Hoi _bokworst. De prijsklasse is niet helemaal reëel. Wij leveren deze lederen peesbeschermerset voor €124,95

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dat is precies hoe ik het in gedachten had! Ik spaar nog even door :D

Bxmhorses1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:35

Deze zijn erg chique. De binnenkant is van kalfsleder i.p.v. standaard neopreen.

Capriootje

Re: Leren pees en kogelbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:08

Blijven ze goed zitten? Vooral achter met 1 riempje? En hoe vallen ze qua maat? Vooral de breedte.
Sorry voor de vragen maar zoek ook nog een set voor naast m'n veredus pro classic :o

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:11

Ik heb n set te koop. Met echt schapenvacht. Is te groot voor mijn pony.

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:16

Gaan die dunne bandjes niet irriteren?

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 12:18

rien10 schreef:
Ik heb n set te koop. Met echt schapenvacht. Is te groot voor mijn pony.

Mijn paard heeft brede benen dus dat zal niet gaan passen ben ik bang!

Dunne riempjes vraag ik me ook af nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:26

Capriootje schreef:
Blijven ze goed zitten? Vooral achter met 1 riempje? En hoe vallen ze qua maat? Vooral de breedte.
Sorry voor de vragen maar zoek ook nog een set voor naast m'n veredus pro classic :o

Die van de foto heb ik gehad, Vond ze niet erg fijn. Lastig dicht te maken, en de kwaliteit van het leer was ook niet echt fantastisch.
De achterbeen beschermers bleven wel zitten, maar sloten niet zo mooi aan waardoor er veel zand tussen kwam.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:28

Ja bekend probleem.. Heb al meerdere leren sets gehad maar van de meeste is de pasvorm gewoon niet fijn. Gaan ze draaien, of inderdaad zand ertussen ed. Vandaar nu m'n veredus pro classic, maar die vind ik iets te duur om met natte bak en strand ed te gebruiken. Merk wel echt verschil in de warmte van de benen na training tegenover neopreen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:31

Capriootje schreef:
Ja bekend probleem.. Heb al meerdere leren sets gehad maar van de meeste is de pasvorm gewoon niet fijn. Gaan ze draaien, of inderdaad zand ertussen ed. Vandaar nu m'n veredus pro classic, maar die vind ik iets te duur om met natte bak en strand ed te gebruiken. Merk wel echt verschil in de warmte van de benen na training tegenover neopreen.

Ik heb nu peesbeschermers van Sedelogic, Zelfs na een zware springtraining (2 weken geleden toen het nog zo warm was) Het zweet liep langs de benen naar beneden. Maar onder de peesbeschermers was het droog.

Voor goede leren peesbeschermers kun je ook naar Jan Snellen van JS horse tack. Die kan ook alles naar wens maken geloof ik.