Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mizora schreef:Als je een antislipmatje en een bontje nodig hebt om het zadel op zijn plaats te houden past het zadel niet. Een bontje (met een t, anders is het 007) vult een te grote boommaat op. Zadels passend maken doe je naakt, dus zonder dekjes, bontje of wat dan ook. Maar aangezien dat nu mosterd na de maaltijd is zou ik beginnen met het dekje ertussenuit te laten en slipmatje+bontje te proberen, want 3 dingen op elkaar is inderdaad een beetje veel, dat vult de ruimte in de kamer op waar de ruggengraat ruimte moet hebben om te kunnen buigen.
Het slipmatje hoort op het paard, het bontje hoort daarna op het paard en een dekje hoort op het bontje als het eventueel gecombineerd wordt. Daarmee is de beste drukverdeling.
sterretju schreef:Bedankt voor de reacties,
We hebben een hele goeie zadelmaker nieuw zadel helemaal op maat gemaakt . Daarom vind ik het ook zo raar
sterretju schreef:Bedankt voor de reacties,
We hebben een hele goeie zadelmaker nieuw zadel helemaal op maat gemaakt . Daarom vind ik het ook zo raar