Nekstuk zweetdeken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jelloy

Nekstuk zweetdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 18:54

Hallo! :wave:

Ik ben opzoek naar een nekstuk voor aan mijn zweetdeken te maken(kan ook dat je hem eronder moet leggen?) :brr: , ik bedoel een los nekstuk.
Heeft iemand soms enig idee waar ik deze kan kopen of iemand die nog een mooie voor mij heeft, ik kan maar niets vinden. :(

Het is voor een e-pony met een (voor een pony)wel lange hals en heeft maat 185, maar ik was er al achter dat er niet met deze maten voor het nekstuk wordt gewerkt.... :? Iemand enig idee welke maar ik zou moeten hebben.

Zou echt niemand er een zien te vinden of er eventueel een hebben dan is er een mogelijkheid om een zweetdeken met hals aan te schaffen, maar aangezienik al 3 zweetdekens heb... zoek ik liever een nekstuk.

Alvast dank! +:)+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:58

Ik ben nog geen losse hals voor zweetdeken tegen gekomen. Of verkoop 1-2 zweetdekens als je er teveel hebt en koop er 1-2 met hals voor terug of haal bij de action een fleecedekentje om over de hals te doen.

(heb eventueel wel een donkerblauwe met hals liggen in dacht ik 185)

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 19:13

tamary schreef:
Ik ben nog geen losse hals voor zweetdeken tegen gekomen. Of verkoop 1-2 zweetdekens als je er teveel hebt en koop er 1-2 met hals voor terug of haal bij de action een fleecedekentje om over de hals te doen.

(heb eventueel wel een donkerblauwe met hals liggen in dacht ik 185)

2 zijn er gewonnen op club kampioenschappen en daar staat 'club kampioen (jaartal)' op, dus deze heb ik gewonnen met mijn vorige paard, dus die hebben een behoorlijke emotionele waarde voor mij :)
Deze dekens zijn niet heel dik maar heel fijn voor in de zomer, en die andere is voor de winter erg handig :Y)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:06

Jelloy

Re: Nekstuk zweetdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 18:52

geen sentetisch stof voor mij! Dan ben ik nog erger dan de stroomdraad waar mijn ponytje achter staat :moet je de hals van de bovenstaande reactie over het hoofd gehaald worden? Aangezien zijn 3 jaar en nog vrij bang, ben ik blij hals ik het hoofstel eens om heb...

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 11:13

http://www.ruitersporthoeve.nl/webshop/ ... -hals.html

Iemand ervaring met deze deken of iemand ervaring met deze winkel?? Als je wel ervaring hebt met het merk mag je het gerust ook achterlaten, ik gebruik van dit merk altijd de anti-klit en de dazen-nex (?)! zeer tevreden over ! :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 09:34

Raar ,vroeger verkochten ze hals stukken altijd en overal los en van wol !
Sinds de opkomst van fleece is wol nog amper te koop