Zo hier komt mijn bijlees aan hoor! Ik ga even op iedereen in!
moonfish13 schreef:Http://shop.dressagenaturally.net/Dress ... p/dnbb.htmDit wat?
De stijl die je zoekt is wel lastig.
Ik zou in jou geval, zeker met ruim budget eens rondkijken of iemand een mooi handgemaakt hoofdstel kan maken naar je wensen.
Er was een bedrijf wat dat kan naar jou wensen maar ik kom niet op de naam.

Edit: lucky leather! Daar ga je het zeker vinden.
Deze ziet er op zich wel fijn uit, ik wil alleen een volledige sidepull dus zonder andere opties, vind het zonde om die opties wel te hebben maar niet te gebruiken! Ik heb daar ook aan gedacht ja, maar ik heb daar dus totaal geen ervaring mee en ik weet geen goede tuigmakers want ik zou best interesse hebben in iemand die het voor mij zou kunnen maken. Lucky leather heb ik wel vaak voorbij zien komen, maar het trekt me op een of andere manier toch net niet genoeg aan!
Maureen95 schreef:Waarom ga je er niet zelf eentje ontwerpen? Kan je laten maken bij een zadelmaker en dan weet je zeker dat die perfect is! Kost alleen wel wat.
Ik weet dus geen goede zadelmaker hier in de buurt die dit zou kunnen/willen doen.
viola schreef:Als je echt speciale wensen heb en nog een pony met wat moeilijkere maat is laten maken wel een goede optie. Als je budget daar ook naar is dan.
Ik maak mijn hoofdstellen voor mijn pony ook zelf. Heb momenteel geen sidepull maar wel net een hackamore hoofdstel voor hem af.
Ik ga daar zeker even naar kijken, helaas is het zo lastig om een goede zaak te vinden die dat doet, maar het zou denk ik wel het ideale zijn! Ja ik heb ook aan een hackamore gedacht, maar die vind ik net ff iets te heftig, wel heb ik gekeken naar een bloem en ster of gluckrad en de bloem spreekt mij opzich heel erg aan, alleen wil ik dan een bloem zonder extra ring eronder omdat ik die extra ring en niet mooi vind en niet ga gebruiken maar die is dus onwijs lastig te vinden!