Harry's Horse Elite-r peesbeschermers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welshponyfan

Harry's Horse Elite-r peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 23:17

Hallo iedereen!

Ik wil graag de Harry's Horse Elite-r peesbeschermers bestellen
( wwww.divoza.com/nl/harrys-horse-elite-r-peesbeschermers )

want ik vind ze supergaaf, en ik was nog opzoek naar peesbeschermers. Nu wil ik graag zwart, met een blauw randje zeg maar, maat pony. Ik heb lang gezocht, maar ik kan alleen de peesbeschermers in het zwart/oranje of zwart/roze vinden, in maat cob of full.. Zou iemand weten waar ik deze peesbeschermers kan bestellen in het zwart/blauw maat pony? alvast bedankt! :D

Groetjes, mij :P

The_Cat

Re: Harry's Horse Elite-r peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:08

Misschien kan je eens mailen naar divoza en vragen of ze ze nog kunnen bestellen? Ik heb dit ook al gedaan, en heb een paar geluk gehad dat ik zo nog wat materiaal kon bestellen wat niet (meer) op de site stond :)

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 17:00

The_Cat schreef:
Misschien kan je eens mailen naar divoza en vragen of ze ze nog kunnen bestellen? Ik heb dit ook al gedaan, en heb een paar geluk gehad dat ik zo nog wat materiaal kon bestellen wat niet (meer) op de site stond :)

Goed idee! Ga ik meteen proberen :D

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 21:23

upje. tip van The_Cat heeft helaas niet geholpen..

in mijn post staat dat ik het allerliefst zoek naar de kleur zwart-blauw, maar het mag ook helemaal zwart zijn.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:34

De elite-R grandprix (opvolger van) heeft geheel zwarte! Weet alleen niet of ze er in maatje pony zijn? Ik zond het iig hele fijne beschermers!

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 21:55

Celiien schreef:
De elite-R grandprix (opvolger van) heeft geheel zwarte! Weet alleen niet of ze er in maatje pony zijn? Ik zond het iig hele fijne beschermers!

Bedankt voor de tip! ze lijken mij ook erg fijn/goed, helaas niet in maat pony :roll:

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 08:09

Ik heb even gezocht in de winkels die ik zowat uit men hoofd weet, maar daar vond ik niets. Google ook niet. Zou Harry Horse ze wel gemaakt hebben in Pony? :/

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 08:21

The_Cat schreef:
Ik heb even gezocht in de winkels die ik zowat uit men hoofd weet, maar daar vond ik niets. Google ook niet. Zou Harry Horse ze wel gemaakt hebben in Pony? :/

Ben bang van niet :7 Ik heb ook echt al óveral gezocht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 08:27

Deze zijn niet in maat pony.. Dus je kan stoppen met er naar te zoeken := Staat overigens gewoon op de website van harryhorse dus tipje als je iets wil kopen kijk dan eerst bij de fabrikant of het wel in de jouw gezochte maat bestaat.

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 20:31

Yvank_ schreef:
Deze zijn niet in maat pony.. Dus je kan stoppen met er naar te zoeken := Staat overigens gewoon op de website van harryhorse dus tipje als je iets wil kopen kijk dan eerst bij de fabrikant of het wel in de jouw gezochte maat bestaat.

Dankjewel voor de tip! Dom van mij dat ik dat niet eerder had gedaan :)* B-)

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:30

Heeft iemand een foto waar een paard ze om heeft? Ik twijfel om ze aan te schaffen maar heb er graag eerst een beeld bij

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:00

Afbeelding
Hier heeft die van mij ze om!