Hoofdstel pimpen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elinexlevi

Hoofdstel pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 21:44

Hee iedereen ik had laatst een topic geplaatst om een hoofdstel zelf te maken nu heb ik besloten een hoofdstel te kopen en te gaan pimpen, ik was opzoek naar een two ear maar aangezien ik dit niet kon vinden voor mijn budget heb ik een one ear gekocht. Nu vroeg ik me af of jullie nog ideeën hebben om te pimpen ik ben van plan ook nog een kwastje van haar er aan te maken :) alle tips zijn welkom (hoofdstel maak ik voor mn vriendin haar verjaardag) Owja en ze (ik btw ook niet :') ) houd niet van glitter :+
Afbeelding

Lizaxx

Re: Hoofdstel pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:49

ligt er een beetje aan wat je zoekt, pimpen door het te kleuren of patroontjes op te plakken of versieren?

Bij de hema, action etc heb je al snel, voor niet veel geld bijvoorbeeld stoffen bloemmetjes. Deze zijn met lijm(als je wil dat ze goed blijven zitten beter met naald en draad) al goed vast te maken en geven een leuk effect. En anders kun je der allemaal hangertjes etc aan vastbinden/hangen.

chimello

Re: Hoofdstel pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:50

Je kunt 'm mischien opnieuw verven dan is het weer als nieuw.
Kun je het lederverf topic eens voor bekijken :j

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 22:00

chimello schreef:
Je kunt 'm mischien opnieuw verven dan is het weer als nieuw.
Kun je het lederverf topic eens voor bekijken :j

Bedankt voor de tip! Is idd heel leukk iedee alleen is die nu precies de kleur die ik wil <3

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 22:13

Lizaxx schreef:
ligt er een beetje aan wat je zoekt, pimpen door het te kleuren of patroontjes op te plakken of versieren?

Bij de hema, action etc heb je al snel, voor niet veel geld bijvoorbeeld stoffen bloemmetjes. Deze zijn met lijm(als je wil dat ze goed blijven zitten beter met naald en draad) al goed vast te maken en geven een leuk effect. En anders kun je der allemaal hangertjes etc aan vastbinden/hangen.

Wil beetje een stoer maar toch heel leuk hoofdstel niet al te druk
Afbeelding