Zadeldek toegestaan op wedstrijd?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ragus_tommy

Zadeldek toegestaan op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 14:17

Hoi,
Al een hele tijd wil ik graag een dekje met een bijpassend shirt/jas. Nu heb ik op agradi.nl een dekje van Lauria Garrelli gezien, maar ik weet niet of deze is toegestaan op wedstrijden omdat er wat bruin bij zit.
Afbeelding
groetjes RaTo

S_en_Z

Re: Zadeldek toegestaan op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:19

Alle kleuren zijn vrijgegeven voor zover ik weet.. Dus al wil je volledig in fuchsia starten, dan mag dat gewoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:23

Je mag met alle kleuren rijden die je wilt. Dat is vrijgegeven. Ben benieuwd naar je set want dit dekje is mooooi! <3

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:24

De kleur mag inderdaad. Enige waar je even op moet letten is het logo oppervlak, volgens mij zijn er wel regels mbt logo grootte ivm sponsoring

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:27

Logo mag maar aan 1 kant staan geloof ik. :) maar van alle dekjes die ik heb gehad staat op 1tje maar aan 2 kanten een logo.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:30

Artikel 37 - Toegestane uitingen
1. De communicatiemogelijkheden tijdens wedstrijden moeten voldoen aan de daartoe door de KNHS en de FEI gegeven voorschriften, aan de Mediawet en daarop gebaseerde regelingen en aan de met zendgemachtigden gemaakte afspraken. 2. Tijdens alle wedstrijden, behalve Regionale en Olympische Spelen onder patronage van het IOC (zie daarvoor de Special Regulations for Equestrian Events at Olympic Games), mogen deelnemers de naam en/of het logo van de fabrikant van de kleding en de uitrusting (waaronder wordt verstaan de kleding, het harnachement, de tuigen en rijtuigen) of als alternatief die van een sponsor volgens onderstaande regels tonen:
1. Merk van de fabrikant
Op het wedstrijdterrein en tijdens de prijsuitreiking mag het logo van de fabrikant van de kleding, het sjabrak en/of het materiaal slechts één keer per object voorkomen en het oppervlak mag niet groter zijn dan: a. 3 cm2 voor kleding en materiaal;

Dit logo is wel groter dan 3cm2...

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:32

Ik ben een aantal x met dit dekje gestart en nooit commentaar op gehad :)

ragus_tommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 14:41

Oke heel erg bedankt! Ik weet nog niet of ik hem ga kopen, eerst mijn ouders overtuigen om een 5e dekje te mogen kopen :') . En ik heb ook nog nooit een KNHS wedstrijd gereden 8)7 , dus eerst een keer de impuls rijden en dan kijken of ik B wil/kan starten. En als het echt niet mag van de KNHS, dan gebruik ik het gewoon niet op wedstrijd :o
(en voor de nieuwsgierigen, de foto van de polo. Helaas hebben ze geen jassen of truien hiervan :( Afbeelding)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 17:57

Ik denk niet dat de jury gaat muggenziften over een logo op het dekje :n zal ze wss nieteens opvallen dat er een logo op staat :)

menzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:43

Voor zover ik weet mag zo'n dekje wel hoor, leuk!