kvika schreef:Als je je paard verkoopt, waar heb je dan een zadel voor nodig? voor zover ik het verleasen ken, is dat in een contract dat afloopt met kopen van het zadel.
Maar als je geen vast paard meer rijdt, wordt het lastig om een zadel te leasen of hebben dat op meerder paarden past. ( boomloos zou dan nog de beste oplossing zijn)
handig voor mensen die het paard willen uit proberen lijkt mij,
dat er een zadel op ligt waaronder het paard ontspannen kan lopen.
slecht liggend zadel kan het paard heel anders tonen
+ het beïnvloed de koper, immers slecht zittend zadel, wat is er nog meer niet goed gegaan in de omgang met dit paard? je weet immers niet in hoeverre het in de rug heeft doorgewerkt als koper.. je ziet een paard met niet goed passend zadel, hoe lang zou die er mee gereden zijn etc?
Als je je huis wilt verkopen, dan verf je ook dat ene muurtje even wat wat rommelig lijkt.. of vervang je die oude zichtbare leiding even.. Het eerste aanblik van een aankoop, is het meest belangrijk..
dus niet alleen de pony gepoetst of paard, maar ook hoeven netjes bekapt, passend en schoon tuig.. eerste indruk goed maken.
ik zou gewoon een plaatselijke zadelmaker/passer/verkoper bellen met je vraag TS..
Wie niet waagt wie niet wint. Wat je zoekt is een huurzadel, niet een lease zadel (leasen leidt bij alles behalve paarden tot een koop over het algemeen). Je kunt altijd aanbieden dat er ook een label van zijn bedrijf aan mag hangen en dat je zult proberen om de kopers dat zadel bij hem aan te schaffen omdat het zo goed ligt op dat paard..
reclame, plus kans op verkoop + inkomsten.. lijkt mij iets om over na te denken als zadelverkoper
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 24-10-15 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt