iemand met kennis over neusriemen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight1

iemand met kennis over neusriemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 17:46

Ik heb een neusriem liggen die ik graag wil verkopen,
nu ben ik op internet op zoek maar kan ik hem nergens vinden.

De neusriem heeft een klitteband zodat je er twee verschillende neusriemen van kan maken;
1. http://www.glimmertje.nl/data/articles/ ... b_1192.jpg ziet er zo uit.
2. http://www.ruitershoppasdedeux.nl/data/ ... b_1720.jpg ziet er dus normaal uit.

(foto's zijn niet van de neusriem zelf)

Is er iemand die mij verder kan helpen en toevallig weet hoe deze neusriem heet of ik hem op internet kan vinden en wat deze in de winkel kost?!

Dabo

Re: iemand met kennis over neusriemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:59

Ehm.. misschien gewoon even een foto van je eigen neusriem erbij plaatsen?

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:18

Klitteband aan een neusriem? Ik denk dat je inderdaad even best een duidelijke foto van jouw neusriem maakt,p.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:33

Op de fotos is gewoon een gecombineerde neusriem, de eerste foto zonder sperriem (dat riempje nog onder het bit om de mond heen )

Maar ook hierin zit weer veel verschil. Ook heb ik vraagtekens bij klittenband? Inderdaad even een duidelijke foto lijkt me het handigst

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:35

Als ik je begrijp is het een neusriem zoals bij foto 2, gecombineerde neusriem.
Met glimmertje en klitteband bedoel je waarschijnlijk dat je die er met klitteband p[ vast kan maken.
Zou dan advertentie maken met gecombineerde neusriem (kleur vh leer bruin of zwart?) en eerbij vermelden dat er een mogelijkheid is om een losse band met glitters erop te zetten of zo,

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:39

Afgaande op die 2 foto's zijn het beide gecombineerde neusriemen, alleen zit de bovenste foto het sperriempje er niet aan en de onderste wel. Foto van je eigen neusriem zou helpen denk ik ja. Waar zit het klittenband precies?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:04

Is het misschien zo'n hoofdstel van harry's horse, waarbij je het onderlegde stuk kan vervangen met een ander kleurtje? De hh switch?

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 14:21

jobamara schreef:
Als ik je begrijp is het een neusriem zoals bij foto 2, gecombineerde neusriem.
Met glimmertje en klitteband bedoel je waarschijnlijk dat je die er met klitteband p[ vast kan maken.
Zou dan advertentie maken met gecombineerde neusriem (kleur vh leer bruin of zwart?) en eerbij vermelden dat er een mogelijkheid is om een losse band met glitters erop te zetten of zo,

Dit is inderdaad wat ik bedoel een losse band om bovenop de neusriem te bevestigen doormiddel van klitteband. Aan de bovenkant van de neus van je paard dus.

Ik heb de neusriem bij van rijs gekocht, niemand die een merk weet of iets?

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:03

Als ik de merken zo is bekijk en google die van Rijs verkoopt zou het een Otto schumacher kunnen zijn. Maar ik zou gewoon van Rijs is bellen, en vragen welk merk met klitteband een toevoeging ad neusriem heeft. Succes