Kentaur kleuren zadel fotos.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lifeforhorse

Kentaur kleuren zadel fotos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 19:56

Hoi allemaal,
Ik wil een kentaur dressuurzadel bestellen
Alleen nu weet ik niet hoe de kleuren heten..
Ik ben opzoek naar de cognac kleur.
Maar ik zie ze niet op de kentaur pagina staan, alleen de vierkantjes kan iemand mij helpen?
Hoe alle kleuren heten?
Alvast bedankt.

Flevolander

Re: Kentaur kleuren zadel fotos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 20:07

Volgens mij hebben ze zwart, havanna(heel donkerbruin), tobacco(rood bruin), light tobacco(oranje/rood bruin) en cognac(geel bruin)

Lifeforhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 22:27

Flevolander schreef:
Volgens mij hebben ze zwart, havanna(heel donkerbruin), tobacco(rood bruin), light tobacco(oranje/rood bruin) en cognac(geel bruin)

Ik zag alleen 3 vierkantjes op de officiële pagina van kentaur,

Croo

Re: Kentaur kleuren zadel fotos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 23:31

"Colours of leather:
1. Classical saddlers leather and leather used for production of other products is available in the following colours: black, dark brown, tobacco
2. Saddles made of calf leather are offered in the following colours: black, dark brown, tobacco
3. Grain leather: black, dark brown, tobacco"

Inderdaad 3 kleuren dus, aldus de Kentaur website (onder het kopje 'quality'). De kleuren die hierboven genoemd worden staan op de juiste volgorde, dus hetzelfde als die vierkantjes. Als je op een vakje gaat staan en je klikt op 'afbeelding opslaan' zie je de naam van de kleur ook staan die bij het vierkantje hoort.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:01

Ik heb net een nieuwe Kentaur (wel eventing model) en die is een hele aparte kleur. Niet Tobacco zoals ze normaal hebben, die heb ik ook gehad namelijk haha. Maar zoals hierboven gezegd zijn er inderdaad 3 standaard kleuren.

Dit was mijn tobacco dressuur zadel, zo noemen zij de cognac. dan is er donkerbruin en zwart :)

Afbeelding