[Zadel]Throwgood/Kent en masters Cob uitproberen Drenthe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Zadel]Throwgood/Kent en masters Cob uitproberen Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:57

Iemand hier enig idee waar ik Thorowgood Cob zadel kan uitproberen in Drenthe?

Heb voor mijn haflinger geen geen geschikt zadel kunnen vinden. Maar als verhalen lees over de Thorowgood Cob dan zal dat wel de oplossing kunnen zijn.
Echter bij Divoza hebben ze dit zadel niet standaard in de winkel waardoor daar niet uit kan proberen. Ook ben ik bij Polane geweest maar die had ook niet liggen.

Iemand enig idee daar nog meer zou kunnen proberen? Het liefst in buurt van Diever en liefst wil ik het zadel ook paar dagen uit kunnen proberen voordat ik over ga tot de aanschaf.

joyce_eddy

Re: [Zadel]Throwgood/Kent en masters Cob uitproberen Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:30

Niet in Drenthe maar wellicht wel een goede bel klumper eens.
Ze zit in Almelo maar je kan er altijd een belletje aan wagen?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:32

Jeannette drenth uit Schoonebeek ook al gevraagd?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:33

Heleen Klumper heeft zowel K&M als thorrowgood en is een ontzettend goede fitter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:34

Tobbes schreef:
Iemand hier enig idee waar ik Thorowgood Cob zadel kan uitproberen in Drenthe?

Heb voor mijn haflinger geen geen geschikt zadel kunnen vinden. Maar als verhalen lees over de Thorowgood Cob dan zal dat wel de oplossing kunnen zijn.
Echter bij Divoza hebben ze dit zadel niet standaard in de winkel waardoor daar niet uit kan proberen. Ook ben ik bij Polane geweest maar die had ook niet liggen.

Iemand enig idee daar nog meer zou kunnen proberen? Het liefst in buurt van Diever en liefst wil ik het zadel ook paar dagen uit kunnen proberen voordat ik over ga tot de aanschaf.

Larissa van Boer en peerd? Zit in Diever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:14

Dankje. Die zitten vlakbij, zal straks wel even bellen. Anders kon ik wel bij Piaff ruitershop terecht, maar die hebben alleen geen rijbak maar rijweiland waar zadel enkel kort kan testen omdat die als nieuw moet blijven. Ik laat nog weten of ook bij Larissa terecht kan