Ik zal alles proberen zo duidelijk mogelijk neer te zetten, als er iets niet duideljk is zijn vragen altijd welkom. Dit speelt zich volledig in België af dus gelieve daar rekening mee te houden.
In juni ging ik naar de ruitersportzaak waar ik altijd heen ga om een nieuw zadel te kopen (de man is ook zadelpasser). Het werd de Tekna S-line veelzijdigheid met kalfslederen zit in het bruin maar 17.5 inch. Erg mooi zadel vond ik zelf! In de computer vond e vrouw van de zaak dat het direkt leverbaar was en ze hem dus aan het einde van de week zou hebben. Echter veranderde aan het einde van die week de leverdatum naar augustus. Ok niet zo erg, maar wel flink balen. Ik had namelijk al 500 euro voorschot betaald. BR (die hier verdeler is van Tekna) gaf geen reden aan voor de verschuiving. De vrouw van de zaak hier alle ruitershops die ook tekna verkopen opgebeld f zij nog zo'n zadel als ik wilde op voorraad hadden maar helaas.
Ergens half Juli kreeg ik bericht van de vrouw dat BR de leverdatum zonder reden nu naar oktober had verschoven. Als ze BR belde kreeg ze niet meer uitleg. Nu werd het oktober en eindelijk kreeg ze bericht dat bij de levering van 2 weken geleden mijn zadel zou zijn
helaas op de dag van de levering kreeg ik bericht. Het zadel zat erbij, maar in het zwart :/ De vrouw vond het voor mij ook erg vervelend en heeft kwaad naar BR gebeld. Nu kreeg ze een flauw excuus dat er wat mis was met hun levering van bruin kalfsleder. (ok mogelijk, maar dat konden ze in juni bij de eerste verschuiving dan toch al weergeven??).De levering is nu dus weer uitgesteld tot november....
Ik hoop echt dat het zadel er dan bij zit, want begin het nu toch wel beu te worden. Nu is mijn vraag, kan ik hiervoor een compensatie (korting, of extra singel of beugelriemen ofzo) vragen?
Ander zadel bestellen zat ik ook aan te denken, maar ik wil dit zadel zo graag (mts het dan ook super ligt op mijn paardje).
Zijn hier mensen met ervaringen hiermee?
sorry als het verkeerd staat!