Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bovendien is het kopijzer makkelijk te vervangen, waardoor het niet zo veel uitmaakt als je paard zijn rugspieren nog een groeispurt maken!
...
, kent en Master ook naar gekeken maar bewust niet gedaan omdat het verwisselbare in de zadels helemaal beu ben. Er kan naar mijn mening te veel gerommeld worden met die zadels en niet iedere zadelpasser kan daar gedegen mee om gaan.
jepsica schreef:Ik twijfel het meeste tussen Custom en Arno Brandt.
Ik weet niet hoelang ik nog op mijn paardje kan rijden. Ze heeft namelijk een cyste en de prognose is nog onduidelijk. Als ze er kreupel van gaat lopen wil ik graag een nieuw paard. Het zou dan fijn zijn als het zadel makkelijk aanpasbaar is op het nieuwe paard. Nou is Custom qua breedte makkelijk aan te passen zover ik weet en als het niet aan te passen is zijn ze schappelijk met inruilen. Tenminste dat is mij zo verteld.
Hoe zit dat met Arno Brandt zadels? Weet iemand dat?
jepsica schreef:Ik twijfel het meeste tussen Custom en Arno Brandt.
Ik weet niet hoelang ik nog op mijn paardje kan rijden. Ze heeft namelijk een cyste en de prognose is nog onduidelijk. Als ze er kreupel van gaat lopen wil ik graag een nieuw paard. Het zou dan fijn zijn als het zadel makkelijk aanpasbaar is op het nieuwe paard. Nou is Custom qua breedte makkelijk aan te passen zover ik weet en als het niet aan te passen is zijn ze schappelijk met inruilen. Tenminste dat is mij zo verteld.
Hoe zit dat met Arno Brandt zadels? Weet iemand dat?
)