Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zwaanbanaan schreef:Kan je doen, maar heb zelf elastische beugelriemen... Geen idee waarvandaan, maar die waren in ieder geval geen 300 euro, misschien een goed plan daar nog even naar te zoeken?
zimbabwe schreef:Misschien een overbodige opmerking, maar als je rugklachten hebt zullen andere beugels niet bijster veel verschik gaan maken. In principe zit je immers niet met je voeten vast op het paard, maar vanuit je knieën....?!
Ik vraag me ook erg af of de stijgbeugels kunnen leveren wat ze beloven... Misschien kun je ze ergens in een winkel bekijken? mirriezz schreef:Vraagje: zit de demping nou direct onder je voet bij deze beugels? (Dus meteen onder je grip)
Anders kan ik namelijk geen dempend deel vinden in de plaatjesIk vraag me ook erg af of de stijgbeugels kunnen leveren wat ze beloven... Misschien kun je ze ergens in een winkel bekijken?
Ineke2 schreef:Met rugklachten zou ik stoppen met springen in elk geval...
Waarom denk je dat andere beugels gaat helpen? Een klap vang je niet voor het grootste gedeelte op met je voeten.
zimbabwe schreef:Misschien een overbodige opmerking, maar als je rugklachten hebt zullen andere beugels niet bijster veel verschik gaan maken. In principe zit je immers niet met je voeten vast op het paard, maar vanuit je knieën....?!