GHOST-zadel eigenaren gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek22

GHOST-zadel eigenaren gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 12:16

Hoi,

Ik ben dringend op zoek naar eigenaren van een Ghostzadel en van mensen die daar ervaringen mee hebben. Ik wil een zadel kopen voor m'n IJslander en een vriendin van me heeft er een maar gebruikt m niet erg vaak. Bovendien heeft ze m pas kort. Dus als jullie er eentje hebben of iemand kennen of gewoon ervaringen mee hebt, graag PB!

Groetjes en bedankt alvast, Anniek22

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:17

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:19

Neem even contact op met bokker Lovelance, die heeft meerdere Ghosts geloof ik.

Ik heb er zelf een aantal jaar eentje gehad, overgenomen van een andere bokker en al een wat ouder model dus. Helaas vorig jaar gestolen...
Het zadel beviel mij en mijn pony heel goed. Het is vooral voor jezelf wel even wennen, het is geen zadel waar je zelf veel steun van krijgt. Goed voor de onafhankelijke zit dus :D Zadel lag op mijn ronde Fell pony ook gewoon stabiel, dus niet glijdend van links naar rechts, wat bij sommige boomloze zadels wel anders is.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:22

Ik heb verschillende Ghost zadels (ik heb meerdere pony's), ook eentje voor onze IJslander. Ik ben helemaal fan van de zadels! Mijn Haflinger is een enorm brede tank en de Ghost is het enige zadel waar hij goed onder loopt en waar ik pijnvrij op kan zitten. De smalle zit vind ik het grootste pluspunt van het zadel, verder zijn de flexibiliteit, het lage gewicht en de fijne steun van de dijwrongen ook grote pluspunten.
Onze IJslander loopt heel fijn en soepel onder de Ghost en tölt en telgang lukken ook goed met het Ghost zadel (al moet hij op gangen gebied nog heel veel leren).

Ik heb eerder ook het oude model gehad maar die is niet e vergelijken met de nieuwe, in het nieuwe model heb je juist wel heel veel steun door de fijne dijwrongen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:59