Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat hier al 5 jaar mee zonder enige sleet
Zijn dikke haflingervriendje is ook altijd wel te vinden voor een hapje deken namenlijk
Pandora2 schreef:Linnie je bedoelt waarschijnlijk ook de rsih ( Rambo sweet itch hoody )Kan je normaal in een ruiterzaak kopen. Prijs om en bij de 130euries als ik mij niet vergis...nu dus misschien wel met korting...
) Zoe_97 schreef:Pandora2 schreef:Linnie je bedoelt waarschijnlijk ook de rsih ( Rambo sweet itch hoody )Kan je normaal in een ruiterzaak kopen. Prijs om en bij de 130euries als ik mij niet vergis...nu dus misschien wel met korting...
Dat vindt ik dus teveel met een sloper in de wei... Ik zou rond de prij van die oude pagony willen blijven eigenlijk (vind het echt jammer dat die een andere pasvorm hebben gekregen)
genja schreef:Zoe_97 schreef:
Dat vindt ik dus teveel met een sloper in de wei... Ik zou rond de prij van die oude pagony willen blijven eigenlijk (vind het echt jammer dat die een andere pasvorm hebben gekregen)
Moet zeggen dat ze de prijs echt wel waard zijn. Deze krijgen ze in principe haast niet kapot. Zelfs bij continue spelende ruinen was die van mij nog heel.