Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karoena schreef:@zoe
Nou de fitter heeft mijn zadelprobleem niet opgelost. Sterker nog, het probleem was daarna nog precies hetzelfde. Als ik was doorgereden dan had ik mijn paard stuk gereden. De kussens drukken tegen de schoft aan. Slecht dat zij dit niet heeft gezien. (Bij een stalgenoot heeft ze ook slechte service geboden, zij heeft hierdoor haar Wow verkocht)
De kussens kosten nieuw 700 euro. Dat vind ik veel geld. Daarnaast wil ik mijn kussens (die in goede staat zijn) inruilen.
@pronkje
Okay, ik ga contact opnemen met Margreet Bouwmeester. Dank je wel!
Karoena schreef:Ik weet niet of dit in de juiste rubriek staat.
Mijn vraag is als volgt.
Ik heb een Wow zadel waar ik zeer tevreden over ben. Mijn paard heeft meer schoft gekregen en heeft nu andere kussens nodig. Nu is het zo dat ik het momenteel financieel niet breed heb en niet in de gelegenheid ben om nieuwe kussens te kopen (helaas).
Ik ben nu al meer als een halfjaar op zoek naar tweedehands Wow kussens. De Wow-fitter die ik heb laten komen had geen tweedehands beschikbaar en ik heb niets meer van haar vernomen. Ik vind niet dat ze haar best heeft gedaan om mij te helpen. Het zadel drukt nu op zijn schoft. Ik rijd nu al een halfjaar niet en dat doet me veel verdriet. Nu gaan we weer richting de winter en wil ik weer dolgraag rijden.
Mijn vraag is:
- Is er een Wow-fitter die mijn kussens inneemt en dan omruilt voor goede tweedehands kussens?
Misschien zijn er nog andere mogelijkheden, die hoor ik graag. Ik wil geen ander zadel, want ben heel blij met mijn Wow.
Groetjes,
Karoena

Karoena schreef:@wendy1978
Ik zoek de DWG kussens met tab en met stitchline maat 2 (18 inch), liefst in het zwart. Ik heb nu dezelfde kussens alleen dan zonder tab.
Dus helaas geen 17 inch...
Heel jammer, ik had graag met je geruild.