Welk deken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eline_S_S

Welk deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 20:32

Hoi,
Ik wil mijn paard deze winter een deken omdoen, omdat ze altijd een enorme vacht heeft (haflinger), waardoor ik haar heel moeilijk schoon en droog krijg.
Maar nou heb ik totaal geen verstand van dekens.. Mijn idee was om tegen de tijd dat het wat afkoelt een regendeken op te doen en tegen de vriestijd een Winterdeken er overheen? Maar heb helaas geen idee hoeveel gram oid..
Iemand suggesties? :)

marley93

Re: Welk deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:38

Ik had voor mijn merrie alleen een regendeken van de winter, maar dat kwam omdat ze een dikke wintervacht had en dat ook wel warm genoeg was.
Dit jaar wil ik beginnen met de regendeken en dan een 200-grams erop als het echt kouder wordt.
Dit wordt mijn eerste winter met haar, dus moet wel even aankijken hoe haar wintervacht zich ontwikkeld met een deken.

Maar ik ben persoonlijk niet van twee dekens over elkaar. Schuiven enzo... Maar dat is denk ik voor iedereen anders.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:40

Kijk even in het centraal topic over dekens, daar kunnen ze ook goed adviseren en is deze vraag al 100 keer beantwoord. Volgende keer even zoek functie gebruiken.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 20:46

smurffie schreef:
Kijk even in het centraal topic over dekens, daar kunnen ze ook goed adviseren en is deze vraag al 100 keer beantwoord. Volgende keer even zoek functie gebruiken.

Sorry, heb wat geplaatst

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:54