Vantaggio Hoofdstel Grazioso ervaringen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NoaHD

Vantaggio Hoofdstel Grazioso ervaringen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 19:18

Ik ben op zoek naar een nieuw rondgenaaid bruin hoofdstel. Mijn oog viel op de Vantaggio Hoofdstel Grazioso. http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... bruin?N=30 Ik heb al wat recensies gelezen en wil hem eigenlijk wel graag hebben, maar hij is er alleen nog maar in maat pony -O- Ik heb een D-pony met een ''normaal'' hoofd (alleen kwa grote dan, binnenin is een ander verhaal :Y) ). Mijn oude hoofdstel is maat cob, maar heb daar een paar gaatjes bij in moeten knippen, vooral bij de bakstukken en neusriem. Maar de frontriem was wel weer precies goed.

Ik zit dus te twijfelen, zal ik hem bestellen of niet? Als hij te klein is, moet ik hem weer helemaal opsturen en dat kost ook weer geld (ben een tiener, kan geen geld missen :+ ) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Carmuh

Re: Vantaggio Hoofdstel Grazioso ervaringen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:07

Ik heb de maestoso van vantaggio in het zwart in het full. Bij die van mij zit alles vrij hoog kwa gaatjes dus denk als ik jouw tekst zo lees dat pony wel moet gaan passen...

Goede kwaliteit, heb hem nu 6 jaar en nog steeds dik tevreden mee, leer blijft mooi en soepel.