HKM Basic collectie: dekjes (reviews gezocht)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heleennn

HKM Basic collectie: dekjes (reviews gezocht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 19:12

Hoi!

ik heb net twee dekjes gevonden van de HKM basic collectie op hun webshop: de antraciet en een donkerblauwe. Heeft iemand ervaring met deze dekjes? Gaan ze lang mee, nemen ze goed zweet op, etc...? Ik vind ze er leuk uitzien vanwege hun simpel uiterlijk. Als de kwaliteit nu nog goed is zou dat helemaal top zijn.

Ik heb hier een linkje van de dekjes
http://www.hkm-sportsequipment.eu/artik ... el&id=7581

alvast bedankt ;)

Capriootje

Re: HKM Basic collectie: dekjes (reviews gezocht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:24

Ik heb geen ervaring met deze dekjes, maar wel met de Eskadron cotton. Beetje hetzelfde idee, dun, simpel en fijne stof. Die blijven erg netjes ook na veel gebruik en wassen en nemen fijn zweet op. zijn rond de €30,- Misschien een fijn alternatief voor je :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 18:56

ja oorspronkelijk was mijn idee ook om een cotton te kopen, maar ik wel graag meerdere kleurtjes en dan is dit een leuk goedkoper alternatief :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:57

Ik heb twee kobaltblauwe zadelvormige HKM-dekjes uit dezelfde lijn. Ik heb de ene een jaar of 7, de ander een jaar of 5. Ze beginnen nu wel duidelijk te slihten aan de onderrand (waar je zweetblad eindigt), verder zijn.ze nog steeds mooi van kleur en doen.ze wat je van 'n simpel dekje verwacht.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 20:05

Ik heb ze net aangekregen en ze zijn echt erg dun, hopelijk 'poffen' ze nog wat na het wassen.