Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
(Ik heb trouwens de Sprenger Dynamic RS) laetitia98 schreef:Ik heb een trens van sprenger van 14mm dus 16 is niet hun dunste maat(Ik heb trouwens de Sprenger Dynamic RS)
Rosemarin schreef:http://horse24.nl/s/paard/bitten/stang/ ... stang-12mm
Deze is 12mm van HH, erg dunne stang, heb hem zelf in mn handen gehad
MissMiekjee schreef:Zinzi_jewel schreef:Ja je kan gewoon met trens blijven rijden hoor ...
Wanneer de TS doelt op junioren/young riders rubrieken is het verplicht om op strang en trens te rijden. Voor de overige rubrieken is het niet verplicht.
Celiien schreef:MissMiekjee schreef:
Wanneer de TS doelt op junioren/young riders rubrieken is het verplicht om op strang en trens te rijden. Voor de overige rubrieken is het niet verplicht.
TS rijd denk ik niet meer in de jeugd als ik haar profiel zit
, zo ver had ik nog niet gekeken. In dat geval is gewoon op trens blijven rijden de beste optie.
het is meer dat TS zei dat ze dan het zwaardere werk niet meer mocht doen, maar dat mag tegenwoordig wel
Celiien schreef:Ik heb geen issue met de stanghet is meer dat TS zei dat ze dan het zwaardere werk niet meer mocht doen, maar dat mag tegenwoordig wel
VEGASS schreef:ga idd ff meten, zie op internet dat hh een stang heeft van maar 12 mm dik. Als ik die heb......houdt het idd op met die stang. Te klein bekkie voor het zware werk. Hihi, hoop dat hij dikker is en ik dus nog die van 12 mm kan proberen. Bedankt voor jullie tips