hai hai, Ik heb echt al een flinke tijd een mooi zadel te koop staan. Helaas van een minder bekend merk en daardoor lastig te verkopen. Nu wil ik er echt vanaf dus vroeg me af of er mensen zijn die winkels kennen die 2de hands zadel aankopen? Ik weet dat de prijzen dan vrij laag zijn maarja in de schuur levert het ook niets op
Alle tips zijn welkom!
Shona_
Geplaatst: 24-08-15 20:47
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je advertentie van het zadel Heb je een link?
Wellicht helpt het ook al om je advertentie tekst wat aan te passen oid.
Ik dacht dat Divoza nog wel eens zadel inkocht? Maar dat weet ik niet zeker meer. Anders een zadelmaker vragen of die hem wil nemen en dan dat hij/zij hem verkoopt en jij daar dan een verkoopdeel van krijgt.
Mijn zadel heeft dik driekwart jaar op marktplaats gestaan, maar is uiteindelijk toch verkocht voor de prijs die ik ervoor wilde hebben. Soms duurt het een tijdje maar als je volhoudt komt er bijna altijd wel een koper voor.
kis6ireentje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-15 15:48
Ik heb hem denk al 2 jaar te koop staan helaas. Ga even zoeken of ik het linkje kan vinden. Maar moet eerlijk bekennen ook gewoon geen zin meer in alle moeite. Dan komt er weer iemand en is het toch weer net niet en komt het zadel weer terug.
Divoza is een goede kan daar even kijken! tegoedbon is niet zo'n probleem, altijd nog genoeg nodig
Laatst bijgewerkt door kis6ireentje op 26-08-15 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Duidelijkere foto's zullen al helpen. Bij daglicht op een bok met een mooi dekje eronder doet ook veel. Misschien wat meer info over het zadel(merk) zelf in de advertentie?
@wortelsussie, dankjewel voor je tips. Ik heb alleen zelf niet zoveel zin meer in het gedoe omtrent het verkopen. Heel weinig tijd en midden in een verhuizing. Vandaar dat ik zoek naar een "makkelijke" manier, winkel of iets dergelijks. Levert wellicht iets minder op maar dat heb ik er voor over. Als dat niet lukt zal ik je tips meenemen in de advertentie.
Wat ik mis in de advertentie, is een prijs. Met de nieuwprijs ben ik op zich niks. Als ik dat lees samen met 'ziet er nog uit als nieuw', dan denk ik dat de prijs heel hoog gaat zijn.