Rhino wug pony deken, welke liner?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Juultjeeeh

Rhino wug pony deken, welke liner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 16:06

Hoi!!

Ik weet niet of het topic hier goed staat.
Ik heb een vraag over de Rhino wug deken. Het zit zo:

Ik wil voor mijn D-pony van 1.43 een Rhino wug deken kopen bij de paardendrogist. Daar hebben ze zijn maat (175) alleen maar in de ponyversie. Ik heb ze gebeld en gevraagd wat het verschil was. De medewerkster zei dat de deken in ruglengte niks verschild, maar dat de deken alleen naar beneden toe wat korter is. Bij andere sites staat maat 175 bij de paarden en de ponymaten, dus ik vroeg of de paardenversie van maat 175 op andere sites ook korter naar beneden toe was of niet. Ze zei dat ze dat niet wist. Wel zei ze dat hoe kleiner de maten worden, hoe korter ze ook worden naar beneden toe. Dus misschien is de ponymaat hier wel gewoon hetzelfde als de paardenmaten ergens anders en worden alle dekens gewoon iets korter wanneer de maat kleiner wordt?

Ik wil er ook liners onder gaan doen. (Ik weet dat ze dan alleen achter vastgemaakt kunnen worden). Het probleem is, dat ik eigenlijk de normale horseware liners er onder wil doen, want die gaan tot de 400 grams en de ponyliners niet. Maar de medewerkster raadde mij aan om toch de ponyliner te nemen, omdat ik ook een ponydeken neem. Dit spreekt elkaar wel een beetje tegen, omdat ze zei dat de paardenmaten deze maten gewoon opvolgen en de 175 dus misschien niet heel veel korter zal zijn. Dit stond er bij de ponyliners:

Maatadvies voor ponydekens maat 115/165 en 125/175:
Voor deze maten heeft Horseware twee verschillende modellen onderdekens voor pony's:
Dekens met een speciale ponypasvorm (voor bijvoorbeeld Welsh en C- pony's); hiervoor is deze Pony Liner ontworpen. Alle dekens met Pony pasvorm hebben bij ons in de naam "Pony" staan.
Kleine maten van paardendekens (voor rassen zoals IJslanders, Haflinger en Fjord), kijk hiervoor bij de Horseware Liner.

Ik snap alleen de tekst niet helemaal. Wie kan me helpen? En wie weet of een normale horsewareliner maat 175 ook gewoon onder de rhino wug pony lite deken kan in maat 175?

Alvast bedankt! En hopelijk is het duidelijk genoeg.

Groetjes! Julia

Anoniem

Re: Rhino wug pony deken, welke liner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:54

Een pony deken is korter dus een paardenliner zal er onderuit komen.

Juultjeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 09:32

Bedankt voor je reactie! Maar bij andere typen dekens staat maat 175 ook bij de paarden. Dan is ie dus niet korter naar beneden toe en kan ik wel de normale horsware liners nemen? Jammer dat ze op deze site de wug lite niet in maat 175 bij de paarden hebben... Als ik 'm bij agradi zie in maat 175 bij de paarden, is dat dan ook echt de paardenmaat?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 09:33