pessoa x change 16,5 inch zadel vragen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keona

pessoa x change 16,5 inch zadel vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 19:09

Ik kan een mooi pessoa springzadel kopen. Nu ben ik stubben gewend, de kussens van pessoa zijn veel platter. Waardoor het zadel ook dichter bij de schoft komt te liggen. Is dit bij deze zadels normaal.het ligt niet op de schoft en het raakt de schoft ook niet. Of denken jullie toch dat er dan een boommt kleiner in moet om het zadel om hoog te brengen.
ik heb een zadelmaakster er bij gehad ik weet nu dat mijn paard een boommt van 90 graden heeft ik heb nu dus ook een graden boog thuis.ik heb dus een mail gestuurd naar een verkooppunt wat de graden van de bomen zijn,ik hoop dat ik snel antwoord heb.het zadel ligt verder mooi op de rug geen geklapper van achter of dat het naar voren kiept.

dus mensen die een pessoa zadel hebben meld je met jou ervaringen

estja

Re: pessoa x change 16,5 inch zadel vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:12

Is 16,5 inch niet te klein voor jouw billen? Ik zie in je profiel dat je een volwassen vrouw bent.
Verder helaas geen ervaring met Pessoa zadels.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 19:48

estja schreef:
Is 16,5 inch niet te klein voor jouw billen? Ik zie in je profiel dat je een volwassen vrouw bent.
Verder helaas geen ervaring met Pessoa zadels.

Nee dat is niet te klein ben niet groot en maar smal.maar dit is weer een opmerking die niks hier mee temaken heeft.hoop dat iemand reageerd die ervaring met dit merk zadel heeft

Zinzi_jewel

Re: pessoa x change 16,5 inch zadel vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:40

Als je er 2 vingers rechtop tussen kunt doen als je erop zit . Zou dat voldoende moeten zijn.
Smaller kan weer drukken langs schoft .
Bij twijfel een deskundige laten meekijken

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 20:46

Zinzi_jewel schreef:
Als je er 2 vingers rechtop tussen kunt doen als je erop zit . Zou dat voldoende moeten zijn.
Smaller kan weer drukken langs schoft .
Bij twijfel een deskundige laten meekijken

Dat van 2 vingers snap ik en dat wist ik ook.ik wil graag weten of het normaal is dat de kussens onder zulke zadels platter zijn.ik ga er van uit dat u een pessoa zadel heeft.zou u mijn vraag dan kunnen beantwoorden.want ben daar wel benieuwd naar.en er is iemand geweest deze heeft mij verteld hoe en wat