ervaring met reins

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

QuarterHors

ervaring met reins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 23:09

hallo,

ik ben opzoek naar reins...
heeft iemand ervaring met deze reins?? of heeft iemand andere reins om aan te bevelen????
het liefst niet al te duur aangezien ik nog maar net begin..

ik heb een E-pony NRPS en wil niet dat hij eroverheen struikelt of dat ze juist te kort zijn....

http://www.kramer.nl/Split-Reins-Blue-F ... &ci=257159

van madelief

Maureen95

Re: ervaring met reins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 23:14

Wow! Die zien er gaaf uit!

Ik zou ze gewoon bestellen. Bij kramer kan je alles heel makkelijk terugsturen en ze hebben een goede service voor als er iets niet naar wens is.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 23:48

Je kan je vraag beter op het western gedeelte van bokt plaatsen. Of in dit geval even een mod vragen of die het wil verplaatsen voor je. De meeste westernruiters komen niet echt op de rest van bokt :D

Wat die reins aangaat. ik heb zelf altijd 2.40 m reins. en het is voor geen van mijn paarden echt te lang. Mocht je ze echt te lang vinden kan je er altijd nog een stukje vanaf halen.
Wat de kwaliteit aangaat, tja heel veel kan je niet verwachten voor 20 euro, maar wie weet vallen ze wel mee. Ik zou het zelf niet aandurven, maar dat is omdat ik echt een klier ben wat mijn reins aangaat :D het moet echt precies die dikte en breedte zijn anders gebruik ik ze toch niet :P Ik heb zelfs van 1 merk 2 sets, en de ene ligt net even anders in de hand. Als ik dus een ander hoofdstel ga gebruiken zet ik de favo reins over op dat hoofdstel :o

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 10:53

Omdat je topic ook op WN-TR staat, waar het ook hoort, zet ik hier een slotje.