Chique borsttuig, wie weet wat?? CWD?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

appydale

Chique borsttuig, wie weet wat?? CWD?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 10:27

Hoi!
Ik rij eventing met mijn pony en wij zijn opzoek naar een nieuw borsttuig. Nu heeft mijn pony een kleine nek/schouders dus vind ik een eventing borsttuig met een bontje weer iets te druk/vol :(
Het perfecte borsttuig vind ik deze: http://www.cwdsellier.com/eu/fr/boutiqu ... le-contact van CWD. Alleen vind ik deze behoorlijk prijzig als ik in mijn achterhoofd hou dat ik later misschien overga op een paard en dit borsttuig dan niet past. (Mijn pony heeft maat cob nodig.)
Ik zoek dus iets soortgelijks, maar met een prijs van max 200 euro. En dan het liefst met een (lange) brug, en wat breder leer/elastiek. Iemand die iets weet?
Mensen met ervaringen met het cwd borsttuig mag ook!

Alvast bedankt!
Groetjes jip

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:54

Ik heb een borsttuig van Greenfield Selection, lijkt er aardig op en is van fijne kwaliteit en een stuk prijsgunstiger :). Er zitten ook martingaalvorkjes bij maar die heb ik er niet aanzitten.

Afbeelding

appydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 11:38

MoniekV schreef:
Ik heb een borsttuig van Greenfield Selection, lijkt er aardig op en is van fijne kwaliteit en een stuk prijsgunstiger :). Er zitten ook martingaalvorkjes bij maar die heb ik er niet aanzitten.

[ Afbeelding ]

Die ziet er inderdaad ook goed uit!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:54

Hooks heeft een aantal hele mooie :) Leer kwaliteit is echt fijn. Verzenden is 9,50 maar ze hebben nu gratis verzenden tot de 18e geloof ik. Heb net een hoofdstel besteld haha.

Greenfield heeft mooie inderdaad, zelf nooit in handen gehad dus qua kwaliteit geen idee.

Afbeelding

Afbeelding

appydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 11:56

Capriootje schreef:
Hooks heeft een aantal hele mooie :) Leer kwaliteit is echt fijn. Verzenden is 9,50 maar ze hebben nu gratis verzenden tot de 18e geloof ik. Heb net een hoofdstel besteld haha.

Greenfield heeft mooie inderdaad, zelf nooit in handen gehad dus qua kwaliteit geen idee.

[ [url=m/oIEtuO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kaLGS5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw deze zijn super! Ga meteen even een kijke nemen! Super bedankt :j

Capriootje

Re: Chique borsttuig, wie weet wat?? CWD?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:56

MoniekV

Re: Chique borsttuig, wie weet wat?? CWD?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:59

Ik heb ook naar die van Hooks gekeken maar vond het toch makkelijker om hier in NL te bestellen ivm terugsturen als het niet past en die van Greenfield was ook iets goedkoper :)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:38

ik heb er destijds een bij equimatch.nl gekocht voor €55,00 in het bruin, maar ze hebben ook zwart.

Afbeelding