Graag wil ik voor iemand een cadautje kopen, en wel een zadeldekje. Ik weet dat ze al jaaaaaaren een gebloemd of geruit zadeldekje wil hebben, dus dacht ik : eitje...ik type op google "gebloemd zadeldekje"in (of sjabrak oid) en dan rollen de afbeeldingen over mijn scherm. Nou, dat viel dus erg tegen. Dus vandaar hier mijn vraag: wie weet waar ik een gebloemd of geruit zadeldekje kan krijgen ? Heb ook al wat webshops afgestruind, maar eerlijk gezegd ontbreekt me ook een beetje de tijd om er veel na te pluizen. Ik kan zelfs niet echt een leuk voorbeeld vinden op internet, maar de kleuren moeten wel een beetje vrolijk zijn.....(dekje hoeft zelfs niet nieuw te zijn, maar dan kan ik straks beter een ander topic op de markt hier openen). Het zou erg leuk zijn als ik er eentje kan vinden en aangezien iedereen op bokt hier vaak wel iets weet......ik ben benieuwd....
Ik heb al gekeken op Agradi, Harry's Horse en Divoza. SharonIndezz: deze ben ik tegengekomen maar dit is niet de bedoeling...het liefst echt met bloemen, rose, blauw of lekker groen.....of deze kleuren en dan geruit... ik heb er ooit wel eens eentje gezien, maar dat is minstens twee jaar geleden.... Wel bedankt voor het meedenken/kijken!
Kijk..dt is nou zo leuk.....daar komen de leuke dekjes binnen...ik denk dat ik er nu wel uitkom! (vooral de homemade-dekjes lijkt me wel wat!). Super bedankt allemaal....mocht ik er eentje bestellen/binnekrijgen stuur ik een foto....