eskadron big square

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Darley

eskadron big square

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 22:29

Hoi bokkers!
Ik vroeg me af of er nog een winkel is die de Eskadron big square Capri verkoopt uit de wintercollectie van 2014. Ik ben al best lang op zoek maar kan niet een winkel vinden die het dekje verkoopt helaas, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik weet overings niet of het hier goed staat, graag anders even een mod tippen :)

Maliboe

Re: eskadron big square

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:37

Deze kun je niet meer in de winkel krijgen, die dekjes zijn meestal Vrij vlot na de uitlevering al uitverkocht.
Je kan proberen hem 2de hand te zoeken, zijn ze vaak ook nog wel nieuw maar je betaald er wel meer voor als in de winkel.

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 15:43

Ah oke bedankt. Dan denk ik dat ik maar voor de smaragdgroen ga, die hebben ze nog wel wat meer ! :)

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:49

Op facebook heb je twee groepen voor eskadron kopen/verkopen. Komt ie nog regelmatig voorbij ;)

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 16:02

janneke_S schreef:
Op facebook heb je twee groepen voor eskadron kopen/verkopen. Komt ie nog regelmatig voorbij ;)

Dankjewel! Ben al lid van een groep maar kon hem helaas daar niet vinden, of alleen eentje die al besproken was :)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:16

XxFlossxX schreef:
janneke_S schreef:

Dankjewel! Ben al lid van een groep maar kon hem helaas daar niet vinden, of alleen eentje die al besproken was :)

bij de groep Eskadron For Sale Or Buy BE & NL heeft iemand allerlei links geplaatst naar websites die eskadron verkopen ik heb ze allemaal nagelopen en uiteindelijk gevonden wat ik zocht dus miss kan je daar ff kijken :j :))