Ik vrees dat Horseware (overkoepelende firma van Rambo, Rhino en Amigo) garantiekwesties niet rechtstreeks gaat oplossen.. Je zal toch moeten aandringen bij de winkel waar je je deken hebt gehaald, alleen zij kunnen dit regelen.
Agrardi moet je idd helpen . Zij kunnen contact leggen met Rambo . Ik had onlangs de binnenvoering van mijn rsih eruit liggen binnen 2 weken . Koste wat tijd maar heb hem vergoed gekregen . Ruitrsport heft het via Rambo geregeld
Ik heb wel eens rechtstreeks contact opgenomen met Horseware en ben prima geholpen - maar dat betrof geen garantiekwestie. Uitgelegd wat er aan de hand was en foto's meegestuurd. Ik vond ze erg behulpzaam en toegankelijk, dus ik zou het zeker proberen.
Horseware klantenservice is wel goed inderdaad. Maar zoals Mallootje al aangeeft zul je garantiegevallen het met de verkopende partij (Horseware dealer) op moeten lossen.
Wel grappig is dat Rambo en Rhino (de modellen/series dus) wel heel bekend is bij de mensen maar Horseware (het daadwerkelijke merk) niet.
Vraag mij nu wel af wat het probleem met de deken was (nieuwsgierigheid)