halster gezocht voor (mini) shetlanderveulen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emoe

halster gezocht voor (mini) shetlanderveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 14:50

Hoi allemaal!

ik ben voor mijn shetlander veulen Fay van 3 weken oud op zoek naar een halstertje! de gewone veulenhalsters zijn veeel te groot voor haar. Ze heeft echt een heel fijn hoofdje. Nu zie ik op internet wel allemaal halsters staan maar ik ben bang dat wanneer ik die bestel ze alsnog te groot zullen zijn (ik heb nu al een te groot halster in huis liggen, maar deze bewaar ik maar totdat ze wel groot genoeg is).

Het liefst zou ik het halster daarom in een winkel kopen zodat ik hem zelf kan zien. Weet iemand een paardenwinkel waar ze zulke kleine halsters verkopen? (geen leren maar nylon!) Omgeving wijk bij duurstede (utrecht of amersfoort mag ook).

Dus een nylon halster (max 20 euro) voor een mini shetlander veulen! Bedankt alvast :o

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:57

Hallo,

misschien kan je bij de shetlander shop op internet kijken. Hier hebben ze halstertjes voor shetlander veulens.

bijvoorbeeld:
http://www.shetlandershop.nl/assortimen ... rs?lang=nl
Op deze pagina staan een paar halsters voor shetlander veulens, ik denk dat die wel moeten passen.

Het is dan wel geen winkel, maar wel een webshop speciaal voor shetten.

Nikki6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:08

Ik heb mijn Shetlander veulen halster bij de boerenbond gekocht, maar dit is al een paar jaar geleden.

Lil_shorty

Re: halster gezocht voor (mini) shetlanderveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:11

De Shetlandershop

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:26

Wij hadden voor de veulens altijd een Harry's horse halstertje. Die zijn enorm ruim te verstellen en kunnen heel klein.
Hier bij een redelijk luxe veulen:
Afbeelding

Op internet kun je heel makkelijk een halstertje bestellen. Bij Divoza, Epplejeck en andere. Harry's Horse hebben ze bijna overal :)

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 22:59

Emoe

Re: halster gezocht voor (mini) shetlanderveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 10:16

Thanx allemaal! Ik ga maar eens kijken in Veenendaal bij t Peerdewinkeltje :)