Mac Rider zadel recente ervaringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nien81

Mac Rider zadel recente ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 10:24

Hallo allemaal
Afgelopen week had een stalgenootje iemand van Mac Rider over de vloer om een nieuw zadel aan te meten (in België).
Die persoon keek ook naar mijn huidig zadel en zei dat het absoluut niet goed lag (ik dacht dat er wel iets aan moest gebeuren maar niet dat het zo dramatisch was) en ik beter eens even een zadel van hen zou proberen. Dat heb ik dan inderdaad even geprobeerd en ik moet zeggen dat paard er wel goed mee liep. Dus ik ben al aan het twijfelen om misschien toch een nieuw zadel te kopen (al vind ik ze schandalig duur voor zadels die in Polen gemaakt worden). Persoon klonk zeer overtuigend en komt over als iemand die echt verstand heeft van zadels. Maar ergens vond ik het ook wel heel erg 'vlot' gaan...
Lang verhaal, maar goed: ik was dus nog niet overtuigd en heb wat gegoogeld.

Ik probeerde wat te zoeken op bokt maar kom enkel op redelijk oude topics uit waar er vooral wordt gezegd dat de zadels scheef zijn en daar niks aan gedaan wordt. Nu juist iemand gehoord (andere zadelmaker) die zegt dat Mac Rider in NL heel slecht loopt.

Zijn er mensen op bokt die recente ervaringen hebben met dit merk en de service?

Thanks alvast!

Anoniem

Re: Mac Rider zadel recente ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 10:34

Ik heb er een gehad, Zadel zelf is prima. Zat lekker en is van prima kwaliteit. (bevestigd door mijn huidige zadelmaker, Een andere dan die mij de mac rider verkocht had)

Alleen de zadelmaker die bij mij kwam was zeer beroerd. En dat heb ik vaker gehoord.
Kwa prijs zijn ze hun nieuwprijs ook niet meer waard. 1,5 jaar geleden is er een massale dump geweest van macriders je had een nieuw zadel voor 1000 euro.
Mocht je dus een mac rider overwegen kun je beter even 2e hands kijken. Bespaard je een hoop geld.

nien81

Re: Mac Rider zadel recente ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 10:38

zou je eens kunnen laten weten wie die zadelmaker was die bij jou kwam? (via PB)

Bedankt voor je antwoord in ieder geval!