Hallo allemaal
Afgelopen week had een stalgenootje iemand van Mac Rider over de vloer om een nieuw zadel aan te meten (in België).
Die persoon keek ook naar mijn huidig zadel en zei dat het absoluut niet goed lag (ik dacht dat er wel iets aan moest gebeuren maar niet dat het zo dramatisch was) en ik beter eens even een zadel van hen zou proberen. Dat heb ik dan inderdaad even geprobeerd en ik moet zeggen dat paard er wel goed mee liep. Dus ik ben al aan het twijfelen om misschien toch een nieuw zadel te kopen (al vind ik ze schandalig duur voor zadels die in Polen gemaakt worden). Persoon klonk zeer overtuigend en komt over als iemand die echt verstand heeft van zadels. Maar ergens vond ik het ook wel heel erg 'vlot' gaan...
Lang verhaal, maar goed: ik was dus nog niet overtuigd en heb wat gegoogeld.
Ik probeerde wat te zoeken op bokt maar kom enkel op redelijk oude topics uit waar er vooral wordt gezegd dat de zadels scheef zijn en daar niks aan gedaan wordt. Nu juist iemand gehoord (andere zadelmaker) die zegt dat Mac Rider in NL heel slecht loopt.
Zijn er mensen op bokt die recente ervaringen hebben met dit merk en de service?
Thanks alvast!