http://www.wildwestern.nl/index.php?opt ... _pathway=0
Er stond in eerste instantie op de website vermeld: Het zilver blinkt ongelooflijk", echter kan ik dat nu niet meer vinden.
Het zilver op het oortje is namelijk gewoon zwart en oud! De zilveren bolletjes zijn ook beschadigd! Ik heb Wild Western opgebeld, eerder deze week al, maar bij nazien van het nummer werd de telefoon er op gegooid!
Gisteren weer geprobeerd, toen heb ik even met Wild Western gesproken en het verhaal uitgelegd, maar de meneer vertelde dat ik het moest poetsen met zilverpoets. Maar dit is natuurlijk geen echt spul/zilver, dus dat gaat hem natuurlijk niet worden meneer. Toen zei hij nog: Maar op de site staat dat het iets donkerder is dan op de foto.
Dat is echt
want dat gaat over het LEER en niet over het ZILVER. Nog geen seconde later werd leek het alsof de verbinding weg viel en ik heb direct teruggebeld echter werd er niet opgenomen. Even later was meneer in gesprek. En de keren daarna was de telefoon uit gezet.We hebben verder geen bevestiging per email o.i.d. ontvangen. Broer voelt zich ook banketstaaf, maar hij kan hier natuurlijk ook niets aan doen. Wild Western gooit gewoon de telefoon er op
?
Klinkt wel een tikje vreemd ja! "Eindbaas", serieus?
Klinkt meer als een stel tieners dat een webshop geopend heeft als ik eerlijk ben, zou er niks bestellen.