nurtural bitloos hoofdstel, waar te koop?

Moderators: Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LisaDiesel

nurtural bitloos hoofdstel, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 10:54

hallo bokkers,

Ik wil met mijn pony bitloos gaan rijden, na wat verschillende hoofdstellen te hebben geprobeerd kan ik de conclusie trekken dat zij met kaakgekruist het beste loopt.
Tot nu toe kan ik alleen geen hoofdstel vinden waarin de release goed genoeg is waardoor zij erg verward wordt in wat ik van haar verwacht.

Nu heb ik op internet het nurtural hoofdstel gevonden, maar ik kan niet vinden waar deze te koop zijn (op canada na via de site of een adresje in belgie alleen krijg ik geen respons via de site)
Heeft iemand er toevallig 1 liggen die deze wilt verkopen? (A) of weet iemand een adresje waar ik deze kan kopen?
Ook sta ik open voor jullie ervaringen omtrent bitloos rijden graag wel over de kaakgekruisd versie want bitloos negeert ze echt ;-)

Dankjulliewel alvast, groetjes Lizzy (dit is niet mijn account omdat ik geen eigen account heb)

''A horse doesn’t care how much you know until he knows how much you care.'' - Pat Parelli
http://www.inmycowboyboots.nl

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Jadybabe

Re: nurtural bitloos hoofdstel, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 11:02

Ik volg even. Heb hier hetzelfde . te weinig release op het kaakgekruisd. Momenteel een sidepull maar daarvan is de neusrien heel dun en daar krijgt ze kale plekken van. Ben ook benieuwd .

De beste stuurlui staan aan wal en de beste ruiters aan de rand van de bak

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 11:10

Ik had ook altijd het probleem met de release van een kaakgekruist hoofdstel. Ik heb nu een touwhoofdstel op maat laten maken, kaakgekruist, de release van deze ben ik erg tevreden over.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 11:23

LisaDiesel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 15:49

Ann_pam weet je van welke bokker dat is? want van die webshop krijg ik geen reactie

''A horse doesn’t care how much you know until he knows how much you care.'' - Pat Parelli
http://www.inmycowboyboots.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie