Slofteugel

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ragus_tommy

Slofteugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-15 21:47

Hey,
Vorige les op de manege zei een meisje dat ze de Fries die ze bijrijd aan de teugel rijd met een slofteugel "omdat ze niet zo goed snapt hoe ze aan te teugel moet lopen". Mijn instructrice zei iets van "dat is je eigen keuze", dus volgens mij was ze het er niet heel erg mee eens :\ . Zelf kan ze volgens mij niet eens echt een paard goed nagevelijk rijden (het paardje waar ze op de manege op rijd is wel moeilijker daarin, maar we hadden die les gewisseld van paard en ze reed "mijn" paard een soort van 'zagend' aan de teugel :n ). Ik hoef geen hele negative reacties, maar dit topic is een beetje bedoeld als discussie over de slofteugel. Je hoeft mij ook geen tips te geven ofzo hoor :) (en haar ook niet). Ik ben benieuwd wat jullie erover vinden :o
Sorry als het niet goed staat en als er al mega veel topics over zijn
Ik ben benieuwd :)

Gipsy's gold does not chink and glitter. It gleems in the sun and naighs in the dark

Change3x

Re: Slofteugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 21:53

Er is niks mis met een slofteugel zolang je hem juist gebruikt, de slof moet eigenlijk in een boogje hangen en vaak rijden mensen ermee om te gebruiken als een noodrem als een paard net afgericht is of bijv. op een buitenrit.

Als ik zo je berichtje lees dan komt er niet veel goeds uit en zo te zien gebruikt het meisje de slof niet op de juiste manier. Maar je kunt er natuurlijk niks aan doen en je moet ieder maar z'n ding laten doen!

Eastern Eclipse (Westpoint x Iglesias)
Indigo O'Hara (Bodinus x Furore) Rest in peace
Lady Million O'Hara (Emir R x Furore)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 21:54

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens. Zijn al tig topics over de slofteugel.

kiertje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:32

Ik ben het eens met FriesWytske, er zijn al veel topics over de softteugel

Spirit <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie