Vliegenuitrijdekens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

byjou1983

Vliegenuitrijdekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 20:55

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vliegenuitrijdeken met hals, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet zie....
Welke hebben jullie en wat is jullie ervaring om met zo`n deken te rijden?

Bedankt alvast!

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re: Vliegenuitrijdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:14

Hier voor onze vos met eczeem die van sectolin, gewoon blauw met hals. Wel een maatje groter dan haar normale dekens ivm brede bouw en fijn kunnen bewegen. Paardlief is inmiddels niet anders gewend dan dat in het steek beesten seizoen de uitrijvliegendeken bij het opzadelen hoort. Enige puntje is dat ik bij dit specifieke paard geen lusjes etc aan/bij het hoofdstel kan bevestigen. Dat blieft madam niet. Verder zowel bij bakwerk/buiten of longewerk geen enkel probleem.

Hiervoor eentje van Harry's horse gehad. Die beviel net zo goed.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 21:22

Ik ga es even googlen naar de deken van sectolin, heb meerdere bekeken maar van sommige lijkt me de hals erg groot.

Gravity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 07:56

Ik heb ook een van Harry horse, niet duur en bevalt echt super. Ik heb ook die van Amigo in mijn handen gehad in de winkel, maar daar kunnen de muggen volgens mij gewoon doorheen prikken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 08:20