Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimmie261 schreef:een zadel is "oud" als het versleten is,er zijn zadels van 30 jaar oud die zo goed onderhouden of weinig gebruikt zijn dat ze nog voor nieuw door kunnen gaan.
zo zijn er ook zadels die zo intensief gebruikt worden ( manege's,handelsstallen enz) dat zadels harder slijten en zo eerder/jonger oud en op zijn.
een KN is kwalitatief zo goed merk,dat bij een normaal gebruik een zadel uit 2001 niet oud is,die kan dan nog járen mee..
Tessaaaaaaaa schreef:maar tis inclusief stijgbeugels stijgbeugel riemen die zo goed als niet gebruikt zijn. Singel en hoes zijn er ook bij maar deze zijn niet in nieuw staat. Stijgebeugelriemen zijn van van kieffer dus ik vind dat dit toch een meerwaarde is of niet?
_Ekenna schreef:Tessaaaaaaaa schreef:Stijgebeugelriemen zijn van van kieffer dus ik vind dat dit toch een meerwaarde is of niet?
Dit staat niet in de advertentie.
Anoniem schreef:Maar of die stijgbeugels & riemen nou de meerprijs van 100 euro waard zijn... Maar goed ik moet dan ook zeggen dat ik gelukkig al een tijd lang me niet heb hoeven verdiepen in zadels en beugels en beugelriemen..
Met een hogere vraagprijs zou ik zelf als koper iig betere foto's willen zien; de foto's in je advertentie zijn absoluut niet duidelijk, ik denk dat dat in combinatie met het feit dat ze voor minder op marktplaats staan, ervoor zorgt dat je weinig respons op de advertentie krijgt tot nu toe..
kimmie261 schreef:Brainless schreef:
zo te zien is dit zadel ergens uit de jaren '90 en heeft flink schade aan de zweetbladen,dan is het toch echt niet raar dat deze voor minder weggaat??
niet elk KN zadel is natuurlijk maar 350 euro waard, de leeftijd en hoe de staat is speelt toch wel een rol in prijs..