ik ben op zoek naar een goede stevige longeersingel. heb nu een stoffen maar die is zo licht dat je met 2 personen moet aansingelen omdat het alle kanten op schuift. het liefst dus geen lederen maar wel eentje wat goed stevig ligt.
Ik ben al jaren erg tevreden over mijn kieffer longeersingel. Aantap mooie grote ringen voor de lijnen en veel andere ringen voor hulpteugels. Is van kunstof maar een zware kwaliteit, nooit problemen gehad met aansingelen of schuiven
Niet veel gebruikt, maar ik ben er erg tevreden over.
Daphne__
Geplaatst: 10-06-15 00:38
Ik heb deze; http://www.ej.nl/paard/longeren/longeer ... n_133.html Gebruik hem veel, minimaal 2 keer in de week en ik vind hem heel fijn. Doe hem zonder moeite in m'n eentje om. Had vroeger zo'n dunne met bont er onder, als ik dan de singel wou pakken, lag het schoftje weer op de grond Maar dat is met deze niet zo. Kan hem loslaten terwijl de singel aan 1 kant hangt en dan blijft hij gewoon liggen.
Die van lammert haanstra is geweldig! Ik heb er een te koop, ben onverwachts van paard naar pony gegaan en hij past echt niet meer.. Echt vreselijk balen! Het bonnetje heb ik nog liggen, pb maar bij interesse..