Excelsior veelzijdigheidszadel, ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NoaHD

Excelsior veelzijdigheidszadel, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 18:43

Ik ben sinds kort op zoek naar een zadel omdat mijn oude zadel bij het zitvlak uitscheurt. Nu ging ik even op internet kijken en kwam daar dit zadel tegen: https://www.ruitersportwinkel.eu/zadels ... uin-detail maar omdat hij niet heel erg duur is, vraag ik me af of het wel een echt goed zadel is. Ik zoek dus naar ervaringen!

brand los :D

ps: als ik het zadel koop laat ik natuurlijk wel een zadelmaker komen, maar ik vraag nu even om meningen en ervaringen met dit zadel.

NoaHD

Re: Excelsior veelzijdigheidszadel, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 11:33

heeft niemand ervaringen met dit zadel?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:59

Ik ken het zadel niet, maar voor dat geld kan je bijna geen goed zadel kopen. Zelfs als dit een prijs van een 2e hands zadel was geweest had het al heel erg goedkoop geweest.

Goedkoop is echt duurkoop, zeker bij zadels.

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 12:08

ingvdh schreef:
Ik ken het zadel niet, maar voor dat geld kan je bijna geen goed zadel kopen. Zelfs als dit een prijs van een 2e hands zadel was geweest had het al heel erg goedkoop geweest.

Goedkoop is echt duurkoop, zeker bij zadels.

Daar heb je inderdaad ook gelijk in. Heb helaas maar een heel beperkt budget, maar wil natuurlijk wel een goed zadel voor mijn pony. Hoef natuurlijk niet het allerbeste perfecte zadel, als hij maar functioneert :D

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 10:51

Zijn er echt verder geen mensen die hier ervaring mee hebben?

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:00

Ik ken het merk ook niet, ik geloof dat ze ook veel trekpaardzadels maken?

Maar met dat budget zou ik toch echt even doorsparen en dan tweedehands naar een ouder merkzadel rondkijken. Goedkoop is idd duurkoop, zeker bij zadels. En een oude Stubben of Kieffer vragen ze meestal niet heel erg veel voor

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 19:52

xLes schreef:
Ik ken het merk ook niet, ik geloof dat ze ook veel trekpaardzadels maken?

Maar met dat budget zou ik toch echt even doorsparen en dan tweedehands naar een ouder merkzadel rondkijken. Goedkoop is idd duurkoop, zeker bij zadels. En een oude Stubben of Kieffer vragen ze meestal niet heel erg veel voor

ik heb besloten om het zadel dan toch maar niet te kopen :o Ik zag toevallig bij een ander topic dat het absoluut geen goede leerkwaliteit is (wat eigenlijk ook wel te verwachten is voor die prijs :j ) dus toch maar even verder kijken naar een tweedehands zadel :)